Tisztelt Ügyfeleink!
Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében a Rétsági Járási Hivatalban a személyes ügyintézés helyett határozatlan ideig az alábbi módokon intézhetik ügyeiket:
Kérelmeket, egyéb beadványokat, de a hiánypótlásban Önöktől kért dokumentumokat is – a személyes megjelenést lehetőség szerint elkerülve:
- postai úton,
- elektronikus úton- ügyfélkapun keresztül,
- e-mail útján a retsag@nograd.gov.hu címre
tudják hivatalunk részére megküldeni.
A hatósági eljárásokról, egyes támogatások jogosultsági feltételeiről elsősorban telefonon keresse fel hivatalunkat az alábbi elérhetőségeken:
Családtámogatási ügyekben:
06-35/795-035
06-35/795-042
Szociális igazgatást érintő ügyekben:
06-35/795-053
06-35/795-032
06-35/795-052
Gyámhatósági ügyekben – a személyes megjelenést nem igénylő – ügyekben általános felvilágosítás:
06-35/795-043
06-35/795-047
06-35/795-048
06-35/795-044
06-35/795-046
06-35/795-045
Egyéb, hatósági ügyekben:
06-35/795-043
Kérjük minden ügyfelünket, hogy mindannyiunk egészségének megóvása érdekében részesítsék előnyben az elektronikus kapcsolattartás formáit, valamint a járási hivatal hatáskörében lévő hatósági ügyekben a telefonon történő előzetes információ és felvilágosítás kérést.
Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!