Rétsági Járási Hivatal ügyintézési rendje

Tisztelt Ügyfeleink!

Tekintettel a veszélyhelyzet elrendelésére, illetve a járvány terjedésének megakadályozása érdekében a Rétsági Járási Hivatalban a személyes ügyintézés helyett határozatlan ideig az alábbi módokon intézhetik ügyeiket:

Kérelmeket, egyéb beadványokat, de a hiánypótlásban Önöktől kért dokumentumokat is  – a személyes megjelenést lehetőség szerint elkerülve:

  • postai úton,
  • elektronikus úton- ügyfélkapun keresztül,
  • e-mail útján a retsag@nograd.gov.hu címre

tudják hivatalunk részére megküldeni.

A hatósági eljárásokról, egyes támogatások jogosultsági feltételeiről elsősorban telefonon  keresse fel hivatalunkat az alábbi elérhetőségeken:

Családtámogatási ügyekben:

06-35/795-035
06-35/795-042

Szociális igazgatást érintő ügyekben:

06-35/795-053
06-35/795-032
06-35/795-052

Gyámhatósági ügyekben – a személyes megjelenést nem igénylő – ügyekben általános felvilágosítás:

06-35/795-043
06-35/795-047
06-35/795-048
06-35/795-044
06-35/795-046
06-35/795-045

Egyéb, hatósági ügyekben:

06-35/795-043

Kérjük minden ügyfelünket, hogy mindannyiunk egészségének megóvása érdekében részesítsék előnyben az elektronikus kapcsolattartás formáit, valamint a járási hivatal hatáskörében lévő hatósági ügyekben a telefonon történő előzetes információ és felvilágosítás kérést.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!